kto?

Kampania społeczna “Rodzice, odważcie się mówić” została zrealizowana przez Kampanię Przeciw Homofobii, ogólnopolską organizację pożytku publicznego, zajmującą się przeciwdziałaniem dyskryminacji osób LGBT (lesbijek, gejów, osób biseksualnych i osób trans), www.kph.org.pl

Partnerem projektu jest agencja reklamowa Lowe GGK, która od kilku już lat wspiera działania promocyjne KPH. Agencja stworzyła koncepcję kreatywną kampanii, czyli oblekła nasze idee w obraz i słowa. Pracami tymi kierował Marcin Nowak, dyrektor kreatywny. Pozyskaniem nośników zajęła się agencja PanMedia Western. Autorem zdjęć jest Kuba Dąbrowski, autorką filmu Anna Grzelewska.

Pomysłodawcami kampanii są Gregory Czarnecki oraz Katarzyna Remin.

Realizacja projektu z ramienia KPH: Katarzyna Remin,
konsultacja: prezes Agata Chaber i zarząd KPH,
współpraca w zakresie PR: Maja Sztenke.

Projekt finansowany ze środków Open Society Foundations OSF